Witamy w naszym sklepie z materacami! Sprzedajemy tanie i zdrowe i wygodne materace materace Hilding oraz materace Koło, oferujemy promocje i najniższe ceny! Nasze atuty to dostawa gratis oraz szybka wysyłka. Ten sklep korzysta z technologii plików cookies zapisywanych na dysku odwiedzających w celu zapisywania ustawień użytkowników, obsługi sprzedaży oraz optymalizacji działania serwisu.

Zapraszamy do skorzystania z oferty sprzedaży ratalnej na wszystkie produkty w naszym sklepie.

Minimalna kwota umowy ratalnej to 300 złotych a maksymalna - 20 000 złotych.

W chwili obecnej mamy podpisaną umowę na świadczenia usług ratalnych z mBankiem - usługa mRaty.

Szczegółowe informacje finansowe i prawne dot. poszczególnych produktów kredytowych znajdą Państwo w ich opisie i regulaminie i narzucane są przez bank.

Procedura zakupu z finansowaniem ratalnym jest prosta:

  1. Dodanie towaru do koszyka:

    klient wybiera produkt/produkty i dodaje je do koszyka

  2. Potwierdzenie chęci dokonania zakupu w formularzu sklepu

    Proces potwierdzenia chęci dokonania zakupu odbywa się standardowo: założenie konta lub zalogowanie na istniejące konto, wybór rodzaju dostarczenia towaru, podanie adresu, wpisanie dodatkowych informacji w formularzu itd.
  3. Wybór rat jako formy płatności

    Na końcu formularza zakupu Klient wybiera raty jako formę płatności
  4. Formalności między klientem a bankiem

    Klient wybiera mRaty, po czym przekierowany jest na stronę banku, gdzie następuje uzupełnienie brakujących danych i złożenie wniosku o kredyt ratalny. Za tą część w całości odpowiada bank i odbywa się ona niezależnie od nas.
  5. Po otrzymaniu potwierdzenia zawarcia umowy wysyłamy towar

    Kiedy otrzymujemy informację o pomyślnym sfinalizowaniu umowy między bankiem a Klientem, jako sklep kończymy transakcję, czyli dostarczamy zamówiony towar tak, jak ma to miejsce w przypadku każdej innej formy płatności.

Co jeśli nie dojdzie do zawarcia umowy między Klientem a bankiem? Czy Klient będzie musiał i tak zapłacić za towar?

Oczywiście, że nie. Jeśli z jakichkolwiek względów Klient lub bank wycofają się z umowy ratalnej przed podpisaniem umowy (np. Klient wycofa się lub bank odmówi udzielenia kredytu ratalnego) my otrzymujemy od banku lakoniczną informację o anulowaniu procesu sprzedaży i do transakcji nie dochodzi. Tak, jak w przypadku każdego innego anulowania koszyka. Klient nie jest do niczego zobowiązany a wymiana poufnych informacji i danych wrażliwych odbywa się tylko pomiędzy systemem bankowym a Klientem.

Czy to jest bezpieczne?

Cały system współpracy z bankiem odbywa się na warunkach narzuconych przez bank. Wszystkie poufne informacje wymieniane na linii bank <-> Klient przekazywane są na stronach internetowych na serwerze banku i w systemie banku. Sklep w żaden sposób nie ma dostępu do tej wymiany informacji.

Cały proces integracji usługi ratalnej w naszym sklepie został wprowadzony przy pomocy narzędzi dostarczonych przez bank i zgodnie ze standardami banku (celowo różnią się od wyglądu sklepu).